/Files/images/леся.PNGЛитвин Леся Володимирівна

Дата народження: 21 червня 1974 року

Освіта: вища педагогічна. Закінчила Український державний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова в 1995 році

Спеціалність: педагогіка і методика початкового навчання

Місце роботи: Ірпінська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ст. з поглибленим вивченням економіки та права №2 Ірпінської міської ради Київської області

Працюю в даній школі з 2011 року

Посада: заступник директора з науково-методичної роботи, учитель початкових класів

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель

Курси підвищення кваліфікації:

квітень 2013 року проблемно-тематичні курси підвищення кваліфікації для заступників директорів шкіл з НВР (додатково: вчителів початкових класів) при Київському обласному інституті післядипломної освіти педагогічних кадрів;

2013 -2016 рр. пролонговані курси підвищення кваліфікації, ОШППД Бойко Т.П.

Нагороди: грамоти Святошинської райдержадміністрації у м. Києві, управління освіти Ірпінської міської ради, Головного управління освіти і науки (Київської міської державної адміністрації)

Сайт: http://lesia-lytvyn.kiev.sch.in.ua/


Лесю Володимирівну характеризує велика любов до своєї професії, постійне вдосконалення знань, творчий пошук, бажання вчитися новому і втілювати це в життя.

Пріоритетом педагогічної діяльності Л.В.Литвин є учень, як особистість, а тому головне в її роботі - пошук тих форм навчання, які б сприяли розвитку і становленню дитини, вихованню культури спілкування.

Учитель працює над розвитком творчого мислення та творчої уяви з використанням інтерактивних методів навчання, залучає учнів до розв'язання пошукових завдань.

Для активізації пізнавальної діяльності учнів Леся Володимирівна використовує найрізноманітніші види робіт, намагається через удосконалення форм проведення уроків вчити дітей спостерігати, робити висновки, самостійно знаходити цікаві рішення на нестандартні завдання. Навчати школярів мислити допомагає і продумана система вправ з розвитку мовлення школярів: робота над реченням, словниковими словами, складання розповідей.

Учителька вважає, що творчі нахили притаманні кожній маленькій людині, і школа покликана сприяти її подальшому розвитку.

Запровадження перспективних методів навчання дає можливість ефективно організувати роботу на уроці за допомогою коментованого управління та опорних схем, дозволяє виконати більше вправ, залишає час для творчого осмислення та розвитку індивідуальних здібностей дітей.

Леся Володимирівна впевнена, що творчій особистості притаманна фантазія. Саме фантазія, як каталізатор, у десятки разів прискорює творчий процес. Часто в її класі можна побачити цікаві виставки робіт колективної творчості дітей.

Уміло впроваджує творчий педагог у життя класної родини проектну діяльність учнів. Надзвичайно цікавим для дітей та їх батьків був проект « Я – маленький українець», над яким працювала кожна сім'я.

Дуже люблять маленькі учні гратися у різноманітні ігри, якими керує їх молода завзята красуня-вчителька. Часто на уроках у них панує атмосфера казкової чарівності і величних перемог над безпорадністю, незнанням, невмінням і неохотою. Учні залюбки граючись, оволодівають потрібними знаннями і компетенціями.

Педагог у повній мірі використовує виховний потенціал мотивації до навчання, створює ситуацію успіху та просування учня у творчому пошуку.

Така система роботи дає змогу формувати особистість дитини, яка в житті спілкування здатна правильно сприйняти інформацію, переосмислити її, висловлювати власні думки, відстоювати свою точку зору.

Леся Володимирівна Литвин користується авторитетом серед колег, учнів та їх батьків.

Кiлькiсть переглядiв: 182

Коментарi