Цей розділ сайту середньої загальноосвітньої школи №2 присвячений нашим з Вами питанням. Зауважу, не проблемам, а саме аспектам співробітництва. Слово «співробітництво» по-різному інтерпретується. Іноді його сенс спотворюється. Семантика слова «співробітництво» передбачає: 1) участь у спільному, спільній справі; 2) взаємодія; 3) партнерство.
Для того, щоб бути успішними в нашій співпраці, ми з Вами спробуємо, в першу чергу, зрозуміти себе. Чого ми хочемо? Заради чого існуємо в цьому світі? Що для нас є цінним і чим би ми хотіли поділитися з нашими дітьми?
А далі ми спробуємо розібратися в тому, чим відрізняється наш з Вами світ від світу наших дітей. Пропоную обговорювати різні питання: виховання, розвитку, пошуку орієнтирів, всього, що зачіпає Вас і Вашу родину.
Поясню свою позицію відразу. Для мене школа і є частина родини. Тому, говорячи про сім'ю, я не так часто згадую саме слово «школа». Але, повірте, вчителі та учні ‒ частини моєї великої родини. І це нескінченно приємне відчуття.
Я не та мама, яка любить висловлюватися, щось нав’язувати, рекламувати або повчати. Сама роблю помилки J. Для мене велике задоволення ‒ слухати, розуміти, вчитися. А раз так, то запрошую Вас до діалогу на тему: я − дитина − школа!
З повагою,
Ліліана Тимченко.
Этот раздел сайта средней общеобразовательной школы №2 посвящен нашим с Вами вопросам. Замечу, не проблемам, а именно аспектам сотрудничества. Слово «сотрудничество» по-разному интерпретируется. Иногда его смысл искажается. Семантика слова «сотрудничество» предполагает: 1) участие в совместном, общем деле; 2) взаимодействие; 3) партнерство.
Для того, чтобы быть успешными в нашем сотрудничестве, мы с Вами попытаемся, в первую очередь, понять себя. Чего мы хотим? Ради чего существуем в этом мире? Что для нас ценно и чем бы мы хотели поделиться с нашими детьми?
А дальше мы попытаемся разобраться в том, чем отличается наш с Вами мир от мира наших детей. Предлагаю обсуждать самые разные вопросы: воспитания, развития, поиска ориентиров, всего, что затрагивает Вас и Вашу семью.
Поясню свою позицию сразу. Для меня школа и есть часть семьи. Потому, говоря о семье, я не так часто упоминаю само слово «школа». Но, поверьте, учителя и ученики – части моей большой семьи. И это бесконечно приятное ощущение.
Я не та мама, которая любит высказываться, что-то внушать, рекламировать или учить. Для меня большое удовольствие – слушать, понимать, учиться. А раз так, то приглашаю Вас к диалогу на тему: я – ребенок – школа!
С уважением,
Лилиана Тимченко.