Оголошення

2020-05-20

Для батьків майбутніх першокласників

Оголошення

З 25 травня з 9.30 до 13.30 в Ірпінській спеціалізованій загальноосвітній школі І-ІІІ ст. з поглибленим вивченням економіки та права №2 розпочинається прийом документів до першого класу за попереднім графіком, дотримуючись санітарно – гігієнічних вимог в умова карантину, а саме: дотримання вимог щодо обмеженого перебування кількості осіб в одному приміщенні, дотримання «маскового режиму», проведення дезінфекції в приміщенні закладу.

Записатися на прийом на певний час можна за номером телефону (04597) 67 815

Перелік необхідних документів для зарахування дитини до 1 класу в 2020 році:

· Заява одного з батьків (або законних представників) про зарахування дитини до закладу;

· копія свідоцтва про народження дитини (оригінал пред’являється);

· медична довідка (оригінал) встановленого зразка (форма 086-1/о "Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов'язкового медичного профілактичного огляду"). При її відсутності на момент подачі заяви довідку можна донести протягом двох тижнів.

· будь-який документ, що підтверджує місце проживання дитини, довідка про реєстрацію місця проживання дитини чи її батьків (або законних представників).

· Зарахування дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивний клас проводиться на підставі висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини або виписки з протоколу засідання психолого-медико-педагогічної консультації (за наявності).

Підтвердити місце проживання дитини можна такими документами:

  • паспорт громадянина України (тимчасове посвідчення громадянина України) одного з батьків дитини чи законних представників;
  • довідка про реєстрацію місця проживання дитини або одного з її батьків чи законних представників;
  • довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
  • документ, що засвідчує право власності на відповідне житло;
  • рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання;
  • документ, що засвідчує право користування житлом (договір найму/піднайму/оренди тощо), укладений між фізичними особами (за умови його реєстрації або нотаріального посвідчення) чи між юридичною і фізичною особами, зокрема щодо користування кімнатою в гуртожитку;
  • довідка про проходження служби у військовій частині;
  • акт обстеження умов проживання.

Підтвердженням також може бути інший офіційний документ, що містить інформацію про місце проживання дитини та/або одного з її батьків чи законних представників. Приймаючи такий документ, директори шкіл мають переконатися, що він:

  • містить інформацію, яка підтверджує чи посвідчує місце проживання дитини або її батьків (одного з батьків) на території обслуговування відповідного закладу загальної середньої освіти;
  • складений, виданий чи посвідчений особою, яка уповноважена на це відповідно до закону;
  • має форму та реквізити, передбачені відповідним нормативно-правовим актом.

Адміністрація школи

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi